kirikkalp bize de verdiler ama o kadar ilgisizlerdi ki sıyırmamız gerektiğini 1 ay kontrolünde bile söylemedi cerrah aa iyi iyileşmiş deyip yolladı meğer yapışıklık olmuş çocuk doktorumuz iki gün sonra muayene ettiğinde sıyırdı çok canı yandı başa sardık bi daha kremler bakımlar falan bilmiyorduk hiç. Devlet hastanesi bebeğim doğduğundan beridir en büyük pişmanlığım imkanım oluştu götürmeyi bıraktım çok şükür🙏🏼