gulayyyyy diş, açlık, gaz, yediğiniz bir şey alerjik reaksiyona sebep vermiş olabiir… Bunları da ancak ciddi gözlemle anlayabilirsiniz. Ama dönemsel bir durum geçici olduğu için biraz sabır. Bizimki de bir dönem öyle sürekli kalkıyordu. Diş kaynaklı olduğu için zamanla geçti.