Baston tip almayı düşünüyorum fakat bir türlü bütçe müsait olmuyor bebeğim 21 aylık biraz boydan küçük gelmeye başladı. Firen sistemi biraz sıkıntılı bir de kapanmıyor bozuldu I 😩 Alsak mı idare etsek mi sadece markete gidiyorum onun harici çok gezen biri değilimm. Eşim home office çalışıyor. sitemizde çocuk parkı var yürüyerek gidiyoruz.