Esoz1110 ben klozeti e bebekten aldım basamak da daha 1 yasında falan iken el yıkasın diye almştm ama hatırlamıyorum nerden aldıgımı şuan çiş yaparken de çok kullanıslı oluyor, klozet üst pofuduk süngerini hergün çıkarıyorum alt plastik ve sünger arasını vs yıkıyorum hijyen acısından da güzel