Tugcebb iremada41 bizimde geceleri hemen hemen aynı. 1 toga bende cesaret edemedim. 2 alsam diye düşündüm. Bende burda durayım önerilere bakayım 😀
eloelo Gündüz sıcaklığı ve gece farklı oluyor bence 1.5 giydirince göğsü soğuk oldu bebeğimin ama 2.5 iyi geldi ama gündüz uykusunda 2.5 terletti
iremada41 Yani zıbın ve alt üst ince pijama giydirir onum üzerine uyku tulumunu giydiririm o yüzden 1 tog yeter mi acaba çok arada kaldım eloelo Tugcebb
dnzbtman 22 derece ev 1 tog giydiriyorum sicaciik oluyor uyandiginda hatta bazen terlemiş bile oluyor
Good_mother Arkadaşlar 1 tog çok ince değil mi? Ben oğluma 2 tog giydiriyorum oda 24 derece altına da pijams üst pijaması biraz kalın