kaanbey Doğum yapalı 75 gün oldu.ama dikiş iplerim kendiliğinden düşmesi gerekirken hâlâ düşmedi? Doğumu yaptıran ebeye 50. Günde sormuştum zaman alabiliyor dikiş iplerinin düşmesinin dedi..
Yonca29 kaanbey belki sen fark etmedin düştü bilmem 2 ay düşmeyen ip çok saçma kuru tutamıyosan ipleri ondan düşmez kendine batikon al her tuvalette kendine pansuman yap hızlıca düşer
Dfncgdm2022 kaanbey batıkonlar her gun temızle hem dıkıslerın çabuk duser hemde enfeksıyon kapmazsın. Normalde normal dogum yapanlara batıkonla temızlık onerılır
yaraliceylanim kaanbey düşmüş olabilir benimde düşmüş ama ağrı ve yanma bir süre devam ettiği için düşmedi sandım eşime baktırdım hiçbir şey yok demişti öyle anladım
kaanbey Yonca29 benimde ikinci doğumum ilkinde bir haftada düşmüştü bende şaşkınim ilk bir hafta batikonla sonra gerek yok demişti ebe.
kaanbey Greeneyes benimde ikinci doğumum ilkinde bir haftada düşmüştü bende şaşkınim ilk bir hafta batikonla sonra gerek yok demişti ebe.
kaanbey Dfncgdm2022 benimde ikinci doğumum ilkinde bir haftada düşmüştü bende şaşkınim ilk bir hafta batikonla sonra gerek yok demişti ebe.
Dfncgdm2022 kaanbey yanı dıkıslerın dusene kadar keske devaö etseydın cnm doktora gıt bakalım yanı senın kı cok uzun bır sure normal deol yanı
miram55 Kuru tutman lazım 1 ayda düşmürü benimki ama 1 Ay boyunca günde 3 defe antibiyotik krem hemde batikonla pnsumann yapmıştım
zehrababy kaanbey küçük bir el aynasıyla bakmayı denediniz mi ben düşene kadar hep batikon sürdüm kantaron yağı sürdüm hep kontrol ederdim aynayla düşüp düşmediklerini
Elif063638 kaanbey benim dikişler 3 haftada düşmüştü kuru tutmamı söylemişlerdi duş ve lavabodan sonra sizde kurulamı unutmayın baya bir zamanda olmuş