Arkadaşlar kızım bir buçuk yaşını geçti ama saçları hala çok az ve güçsüz bağışıklık değerimiz düşük çıktı bu yüzden de olabilir sanırım ama daha fazla büyümeden kessem mi diye kazımak gibi değil de kesmeyi düşünüyorum deneyimleyen var mı aranizda ya da başka önerileriniz