Enesinannesiii ekimkizi_ Allah razı olsun 2 tane 14 ml kalp deliği var ameliyat olucak kuzum henüz 4 aylık 🥺
cemre_-34 Enesinannesiii Başka bir doktora daha baktırın derim kalp delikleri genelde kılo alınca kapanır bnm kızımda da vardı yoğun bakımda iken doğarken ve büyüdükçe kılo aldıkça kapandı tek doktora bağlı kalmayın
ekimkizi_ Enesinannesiii oyy kiyamam kuzuma Allahim şifasini versin bir an önce toparlar insallah bebeklerimiz düşündüğümüzden daha gucluler merak etmeyin🥰
Enesinannesiii cemre_-34 kaç ml vardı acaba bizde birde kalpten ciğerlere sürekli kan akışı var pis kanla temiz kan karışıyor sürekli dediler şu an yoğun bakımda enfeksiyondan dolayı yatıyor
cemre_-34 Enesinannesiii ben sadece delik sandım pis kan varsa onu bilemem bizde öyle bısey yoktu sadece delık vardı küçük bısey sonra kapandı ama başka doktorda görsün dışardan baktırabılirsiniz en kötü doktorunuzla konuşup tek doktora kalmayın yanı Allah şifa versin 🤲