mhtp014 Merhaba anneler ayin 12 sinde bebeğimin aşısı var ilk ay aşı olmadığı için vurulmadi ikinci aya giricez iki aşı birden yapilacak böyle yaptıran var mi çok evham yapıyorum dozu yüksek olur diye Bir sorun olur mu lütfen yazın buraya tecrübeli anneler
beyser mhtp014 aynı hastaligin aşısını iki kez vurmayacakki canım doz yuksek olma gibi birşey olamaz zaten ben 3-4 tane farklı hastalığın aynı anda yaotrmistim asiladini erteledigim dönemde hiç sorun olmuyor
mhtp014 beyser ilk ay aşı yoktu diye yapmadılar ikinci ayda geldi hepsi birden vurulunca ağır mi olur diye düşündüm birde ilk ay kac tane aşı vuruluyor ikinci ay bildiğim kadarıyla 3 tane
Minikprenses_1 mhtp014 merhaba hangi aşıyı olacak bizimkide hepatit b nin ikinci dozunu olmadı ikinci aya girmemize az kaldı ikinci ay aşıları ile birlikte mi olacak bilmiyorum sizinkide mi aynı durumda
mhtp014 Minikprenses_1 evet ilk ay aşı yoktu diye yapmadılar ayin 12 sinde 2 . Ve birinci ay aşıları yapılacak ama ağır gelir diye korkuyorum
Minikprenses_1 mhtp014 anladım insallah sıkıntısızca olurlar bizimde öyle olacak artık şimdi 1ay 24günlüğüz hafta içi gitcem bakalım sağlık ocağına birde greve gitmişler bu hafta da öyle geçti
mhtp014 Minikprenses_1 canım dün hemşire aradı beni aşı gelmişti sordu iki aşıyı üst üste mi vuralım yoksa birini pazartesi birini persemvdymi diye bnde iki gün olsun dedim eğer aşı gelmişse sende bunu talep edebilirsin hemsirede üst üste vurulursa ağır olur dedi
Minikprenses_1 mhtp014 doğru diyorsun canım bende arayayım da ayrı günler yapsınlar üst üste zor olur bebişlerimize