hiralies yani şöyle çok hatırlayamıyorum ama sanırım değerim 530larda falan çıkmıştı hani 1000 ve üstü olursa sağlıklı falan diyolar ya o testim yani 535 mi öyle bişey çıkmıştı ya da 650 miydi neydi tabiki ben ağla zirla hemen daha iyi bı doktora gittim ve doktoruma kafama takılan her şeyi sordum bir sürü testler var öğrenebileceğiniz dedi ama şunu söyledi bu testlerin sonucunda gebeliği sonlandırmayacaksan ben önermiyorum dedi orta risk grubundaydim ben sonra muayne etti burun kemigini falan her şey yolunda göründü benim eğer bir şey olursa detaylı da çıkabilir demişti down sendrom vs ama detaylı da bişey çıkmadı çok şükür şimdi yanımda uyuyor gayet sağlıklı benim güzel kizcem 4 buçuk aylık olacak birkaç gün sonra 😇