Kızlar doktorum geçen ay yasmin doğum kontrol hapı vermişti. Daha önce cerazette kullandım ama bana pek yaramadı o yüzden bıraktım. Bu sefer de yan etkisi olur diye korkup başlamadım ilaca. Bu ay adet olunca gidip spiral taktırdım. Şimdi bu ilaç bende kaldı hiç açmadım kutusunu bile. Napabilirim bu hapı sizce? çevremde kullanan da yok