Oğlum 3325 doğdu şuan 8 aylığız kontrole götürdüm bugün kilosu 6900 çıktı geçen aydan bu yana sadece 100 gram almış hem beni emiyor hem mama kullanıyoruz ek gıda da yiyor ne verirsem ama yine de kilo almıyor doğduğundan beri hep böyle 300 500 artıyor hiç daha 1 kilo aldığını görmedim aylık şu zamana kadar. Siz neler yapıp yediriyorsunuz bebeklerinize. Ayrıca persentilde 3teyiz