Cns15 oğlumun toz alerjisi var geçen sene kışın da olmuştu yine aynı belirtiler nezle oldu sandım ama gece öksürüğü başlayıp benim de genzim kasininca verdim. (Geçen hafta kaşıntısından dolayı doktor da vermemi istemişti ) Ağır uyku yapıyor ben vermem gerektiği halde çocuk ilacın arkasına uyuyunca kötü oluyorum. Doktorumuz özellikle gece ver gündüz çocuğu sarhoş edersin demişti. Bazı doktorlar ne kafayla söylüyor anlamıyorum. (Alerji konusunda çok iyi bu ara ama Max 5 gün kullandiriyor doktor ağır bı ilaç)