Hareketvakti Kızlar merhaba 👋🏻 Kızım 2 yaşında bir kaç gündür ishal gibi. Yani üç kere filan kaka yapıyor ama su gibi de değil neyse ☺️ rota olabilir mi acaba ? Atlatan yaşayan varsa nasıl başladı yaabilir misiniz şuan için başka belirtimiz yok.
Bilgiliannee Hareketvakti aynısını bizde yaşadık kusma ateş vesaire eşlik etmemişti bizde de enfeksiyon dedi antibiyotik kullandık bir hafta içinde düzeldi
Tugcegunes Hareketvakti önce yüksek ateş sonra kusma ama öyle böyle bir kusma değil yediği herşeyi anında çıkarma günde 10 dan fazla kusma suyu bile çıkarıyor du ve tabiki ishal ama su gibi ishal 1 haftada iğleşti hastanede yatarak
merve20111922 Hareketvakti önce bulantı ile başladı gece saatlerinde ne ye’se içse çıkardı sabahı ishale döndü benim oğlum ağır geçirdi aşısı olmasına rağmen biz hastanede yattık serum takıldı ama on günde atlattı rotamı değilmi bilemiyorum ama bol şu içirin sıvı verin vücut su kaybetmesin geçmiş olsun
salihahncrl Hareketvakti yeğenimden biliyorum bende çok şiddetli kusma ve ishal ki dışkısı da aşırı kötü kokuyordu yeğenimde ateş olmadı ama bu ikisi çok kötüydü hastanede yattılar 1 hafta yine de ger ihtimale karşı bşr gösterin derim