kereminannesiyim Geçmesi için neler yapılabilir ateşi vs. yok biraz huysuz sadece hemen doktora götürüp ilaç antibiyotik baslatmak istemiyorum geçmezse gidicez artik
NoyanAta_ Şuan aynı durum bizde var. Biz 2 gündür çocuğun burnuna şırınga ile serum fizyoloji yapıyoruz,sonrasında aspiratör ile çekiyoruz. Çoçuk deliksiz uyudu. Sabah öğle birde akşam duş sonrası.
NoyanAta_ 2,5 bir burnuna,2,5 diğerine olacak şekilde serum fizyolojik sıkıyorum,sonrasında ters çevirip sırtına vuruyorum. Aspiratör ile çekerken eşim bebeği tutuyor,malum yerlerinde durmuyorlar