Mama ile besleniyor sadece 4 aylik 450 gram almis bu ay doktor aptamil pregomin syneo mama başlayalım dedi içtikten sonra bebeğim yoğun bi şekilde kusmaya başladı. Ama bu mama sut alerjisi olan bebekler içinmiş bizim öyle bi sorunumuz yokken doktor alerjik mama neden verdi anlamadm aranızda fikri olan varmi