Yarenventolin Kizlar adetin bittiği ilk gün korunmasız ilişki yaşadık içim kötü oldu bı kaç gündur test yaptım da test bozuktur değil mi
SevimliHayaletCasper Yarenventolin test bozuk ama bu negatif olduğu anlamına gelmez. Korunmasız ilişki yaşamışsınız hamile kalma ihtimali yüksek
adaatuna Yarenventolin regl bittiği ilk gün tek ilişkide gebe kalmıştım ihtimal var ama hemen çıkmaz test bozuk bi de
Birbebetoannesi Yarenventolin yumurtalamanıj yüksek olduğu günler adet bitimi…. En az 3 hafta geçmesi lazım gebelik olduğunu anlamak için , hakkınızda hayırlısı olsun
kubra2608 Yarenventolin hayır varsa daha erken olduğu için çıkmamıştır gecikme olduğunda çıkıyor testte
Yarenventolin SevimliHayaletCasper diğer hamileliğimde de siz yorum yapmistiniz şimdi sizi gorince bı korktum 🤣
Yarenventolin adaatuna siz saka yapıyorsunuz :( ben diğer hamileliğimde ertesi gün hapı alıp ona rağmen hamile kalmıştım su an asla kaldiramamonsallah değildir , erken gebelik testi var onu ne zaman yapsam kesin sonuç verir
adaatuna Yarenventolin reglden 6 gün önce ama bence bir an öncr korunun allah korusun her şey olabilir
Yarenventolin adaatuna ya prezervatif dışında vi yontem istiyorum ama hicbiseye karar veremiyorum hormonel açıdan korkuyorum
ikiKudurukAnnesi Yarenventolin en yan etkisi az olan prezervatif zaten diğerlerinde malesef hormon var neden prezervatif istemiyorsunuz
Yarenventolin ikiKudurukAnnesi zaten prezervatif ile korunuyoruz ama normaldede eşim çok memnun değil o yüzden
Yarenventolin Birbebetoannesi 30 güne adet oluyorum normalde her ayın 15 inde bakalım bekleyip göreceğiz inşallah sağolun :)