Emelss- gulayada sarılık var mı bebeğiniz de ? Genelde sarılık geçiren bebekler uyanmakta zorluk çekiyor ayaklarını açın topuğuna pıt pıt vurun uyarınca uyanır belki
hilalacar2104 gulayada yani uyanmasına gerek yok rüya öğünü gbi gözleri kapalıyken de eğer emiyorsa emdirebilirsiniz benimde bebeğimde sarılık olmuştu saat basi emziriyordum bazen uyaniyordu bazen uyanmadan emiyordu ama aktif emmesi gerekiyor
cns62033 gulayada ilerlemiş olabilir bi götürün lütfen.sarılıkta zor uyanır ama zorla uyandırıp cok sık besleneniz gerekir 1,5 saatte bir emzirin.gene kontore gidin ilerlemiş olabilir
denizmomyy Sariliksa uyanmaz ve sarılığı artmissa beslenemiyorsa bir acile goturun bence bizimde basimiza geldi sarilik değeri artmisti 1 bucuk gun kuvezde kaldi toparladi hemen ☺️
cns62033 Memeyi ememiyor yeterince beslenemiyor olabilir siz sarılık gecene kadar mama da verin en azından biberon kolay ve ne içtigini bilirsiniz.benim aç kalmıstı sarılık 27 olsdu bizim
babybabymom Benim bebeğim de öyleydi. Bezini falan çıkarın altını değiştirin. Öyle yapınca uyanıyordu benim kızım
gg3848 gulayada altını açın ıslak mendille silin benim kızım uyanıyordu o zaman ama uyanmıyorsa sarılık riskiniz var madem mutlaka doktora gidin