Kaka miktarı çok önemli değil anne sütü alıyorsa 10 güne kadar bekleyebilirsiniz diyor doktorlar birkaç gün yapmadıysa sonrasında mutlaka yapıp büyük düzeyde çıkarıyordu bebeğim ve tabiki çok mutlu oluyordum 😂 çiş sayısı iyiyse kaka mutlaka yapacaktır zaten birkaç gün içinde :)