Deletedmom285 Gunsenin Çok erken canım 5 buçuk 6 aylıkken tadımlara başlanıyor ki oda daha ek gıdaya tam anlamıyla geçiş olmuyor 🤷🏻♀️ Bağırsak florası daha oluşmuyor haliyle sindirim sorunları başlıyor
GameProMom Bebeğinizin gelişimi düzgünse 4. Ayda ek gıda önerilmiyor diye biliyorum , henüz bağırsakları gıdaları sindirmeye hazır olmadığından dolayı en az 6 ay anne sütü yada formül mama ile devam etmenizi öneririm 😊
Gunsenin GameProMom Doğum ağırlığına göre sanırım biraz az alıyor ondan dolayı doktorumuz mama da verelim dedi veriyorum fakat aile hekiminde ki ebemiz ek gıdaya başlayabiliriz diyince sizlere sormak istedim sonuçta tecrübe başka birşey teşekkür ederim ☺️
Gunsenin Deletedmom285 teşekkür ederim doktorumuz kilosu düşük ağırlıklı dedi anne sütü ve mama veriyorum ama yine Doğum ağırlığına göre az almış dedi aile hekiminde ki ebemiz ek gıdaya geçelim diyince sizlere sormak istedim