Hanımlar merhabalar kızım 3 yaşına girecek ocak ayında bugn sağlık ocağında rutin kontrol yapıldı kilosu yaşına göre çok az dediler😕 sağlıklı olsunda kilo problem değil düşüncesindeyim ama yinede üzüldğm🤦🏻♀️ sabah yani saat 10 da kahvaltı yapıyoruz aralarda hep birşey atıştırıyor meyve elma havuç falan bazen gönlü olursa ikindinde çorbasını veriyoeum oda zorla akşamda 7 gibi akşam yemeği saatimşz yani çok zor yediriyorum çok acıkınca güzel yiyor sadece