Bebegim 11 aylik hala 2 kullaniyor 2 rahat geliyor ona. Bu degisir bebekten bebege. 6 numara var guya 1 yas falan ama 1 yasinda anneler kullanip memnun degil delik kocaman cocugun bogazina kaciyor emerken. Yani boyle durumlar var bebege hangisi uygunsa o veriliyor genelde. Emmesi hangisi rahatsa.