Kasevbo Adetime yaklaşık 7-10 gün varken hafif bir ağrıyla sadece peçetede görülen bir kanama oldu. Bunun üzerinden de 4 gün geçti ama kasık ağrım hala devam ediyor. İdrar testi negatif çıktı. Bu yerleşme mi yoksa başka bir şey mi anlayamadım.
Melisa_ Kasevbo herkesin geneli öle sanirim gecikme ve lekelenme benim 13 gün geçti ve bu kadar uzun değil normalde kanama gibi lekenin oluyor ama adet olmadim sizinde öle mi acaba
hilalacar2104 Kasevbo a resmen aynı seyleri yaşıyoruz yarın bende randevu aldım gideceğim şiddetli bı kasık ağrısı ve reglime 5 6 gün varken hafif lekelenmem oldu ben test yapmadım çünkü gebe olmamin ihtimali dahi yok o yüzden randevu aldım yarın gideceğim bakalım belki doğumdan sonraki 6 ay böyle şeyler normal diyorlar tamamen normal olabilir ama yinede görünmek lazim
Kasevbo Adetime normalde bikaç gün daha var henüz gecikti diyemem ama ağrıyla beraber leke geldi 4 gündür de ağrı hiç geçmedi. Yerleşme kanaması mı acaba deyip test yaptım ama o da negatif hastane randevusu aldım bekliyorum bakalım