gizemaylam Bebeğim 3 ay 17 günlük hep aynı saatte akşam 5-6 arası ne emmek istiyor ne kucakta durmak istiyor , sürekli bir mizmizlik , huzursuzluk nedir bu anlamadım son 1 haftadır var aynı durumda olan anneler var mı aramızda 😪
merveidilakcay gizemaylam bnm öyleydi 3 doktora gittim bisey çıkmadı kolik dediler 5 6 da başlar 10 buçuk a kadar uyumazdi hep huysuz ağlamalı hali olurdu şimdi 4 bitti daha iyi gibi ama 2. Ve 3. Ay oyleydik baya zorlanmstm
gizemaylam KaranimEgem evet akşam üstü ayrı , gece ayrı bizimki de çok yoruldum , bebeğim sıkıntılı olunca strese de oluyorum
gizemaylam eges_momm bebeklerin arasimda sadece 1 gün var,; sanirsam 4. Ay atağı inşallah 1 ay felan sürmez