bu ameliyatı oldum henüz 15 gun oldu aranızda olan yada olmayi düşünen varmı canlar
38duygu Evet ben düşünüyorum. Nasıldı süreç anlatır mısınız?
cok rahatdi sadece dikişler zorladı onun dışında bir günde ayağa kalkıyorsunuz