MatiLeon Merhaba Hanımlar kızım doğduğunda saçını hiç kesmedim şuanda 21 aylık kızım saçları ince ve geç uzuyor bunun için ne yapabilirim deneyimi bilgisi olan anneler siz neler yaptınız paylaşırsanız sevinirim 🥰
kayra_mom MatiLeon biz bebekken bir kere sıfıra vurmuştuk fakat bir değişiklik olmadı çok cansız ve inceydi şu an 5 yaşında bu sene biberiye aldık aktardan onun suyunu kullandık gerçekten fark ediyor 🙏
handesim53 MatiLeon biberiye suyu satılıyor fısfısli şişelerde her gün kullanabiliyorsunuz baya etki edeni duydum
mer_ann MatiLeon 29 aylik 10gunllukken kestik o kadar uzun ince saci var ince olmasi genetik bizdede ogle+gunluk mutlaka 2kere tarar orerim sik sik yikarim saclarini bakimini eksik etmem
milletsanakanalizemiolacak MatiLeon ayy bende ilk kızımın saçlarını hiç kesmemiştim çok cansızdı saçları uçları bukleliydi 3 yaşındayken uçlarından aldım kendim saçlarda canlılık olmadı bukleler gitti bir daha da bukleli saçı olmadı bebekken kazıtmak lazımmış gür canlı saç icin ama iki kızımada yapmadım kıyamadım