agustosbocegimm1608 Bebeğim 3 bucuk aylık oldu ama ismiyle seslendiğimizde bakmıyo sizce su an erken mi kulagında iltihap vardı duymama gibi bir sorun olamaz değilmi
Sermec27 agustosbocegimm1608 çocuk daha yeni anne karnından çıkmış isminin ne olduğunu bile bilmez ki biraz fazla aceleci değil misiniz oğlum 6 aylık olmak üzere o bile daha ismine bakmıyor 🤭
agustosbocegimm1608 Sermec27 yani sadece isim olarak bakmayalım normal sartta seslendiğimizde de bakmıyo
agustosbocegimm1608 miraclemagnet sanki iki aylıkken dönüp bakıyodu diye hatırlıyorum iltihap da olunca korktum
rana0234 Bence henüz çok erken ismine tepki vermesi için,kulaklarından endişe ediyorsanız acil bir çocuk doktoruna başvurun bence
agustosbocegimm1608 rana0234 aynen ya kulaklarından korktum dus aldırırken su girmesin dedi doktor bugün kapatmayı unutmusum seslendiğimde hiç tepki vermeyince korktum
Elif337798 Kızım dört aylıkken bakmaya başladı biz. Çok şaşırmıştık çünkü normalde 5 yada 6 aylıkts bakar diye düşünüyordum
agustosbocegimm1608 ekimkizi_ cok söylüyorum sürekli de uzak mesafeden sesleniyorum ama dönüp bakmıyo 😄
gg3848 agustosbocegimm1608 çok erken ismini bilmesi için siz seslendiğinizde bakması önemli ki bunu da 3. Ayın sonuna kadar da yapamayabilir alıştırmalar yapın mesela kızım uyanıyor yandan uyandın mı günaydın diyorum bana doğru başını çevirip bakıyor gibi
rana0234 agustosbocegimm1608 bir gösterin siz yine de ne olur ne olmaz sıkıntı çıkmaz inşallah güzel annesi🙏🌼
ekimkizi_ agustosbocegimm1608 zamanla olur inşallahh bebeklerimize emeklerimizin karsiligini alicaz insallah🥰
gg3848 agustosbocegimm1608 olsun bol bol sohbet et konuş çok küçük daha artık herkesi otizmle vs çok korkuttukları için haklısın insan stres oluyor ama çok çok küçükler