Aaa çok geçmiş olsunn öncelikle.. Bende sezeryanda sonra enfeksiyon kapmıştım ama doktorum antibiyotik hapla o bölgeye sürmeme gereken bi krem vermişti.. ikisini kullandım ve geçmişti enfeksiyon benimde yaram açılmıştı hatta. Doktor tekrar dikiş atılamaz kendisi kaynayacak dedi kremle.. Sizin hastaneye yatacak tekrardan dikilecek kadar ciddi sanırım😑🤔