Arkadaşlar dün arıtma bağlattık dünden beri kaç kere depoyu boşalttım su yine de bu şekilde. Şimdi taktırdığım yerle görüştüm çok normal olduğunu bu suyu içebileceğimizi söyledi ama emin olamıyorum ya tecrübeli olanlar bi bakabilir mi adam kendinden çok emindi istediğiniz kadar araştırabilirsiniz tam tersine sağlıklı olduğunu gösteriyor gibi şeyler söyledi.