Memeyi asla vermeyin suyu da tercih etmeyin bu sefer su için kalkarlar. Sakinleştirip tekrardan yatağa yatırın burda sabırlı olmanız çok önemli. Ben gece beslenmesini bırakırken 3 gece çok kalktı meme için fakat ben bebeğimi sakinleştirir yatağa geri yatırdım ağladığından tekrarladım yanında olduğumu onu sevdiğimi söyleyip sakinleştirdim eğer emzik varda sakinleştirip yatağa yatırmanız iyi olacaktır.