cLearQueen Hanımlar 2 aylk bebegim elleri emerken falan genelde yumruk ve elini agzina goturmuyo ne za.an elini agzina falan goturur bu gelisim geriligi mi
meayay cLearQueen internette okuduklarınıza çok takılmayın lütfen bebek bunlar robot değil ki günü gününe aynısını yapsın 🥰 mesela benim ikizlerim var biri kız biri erkek oğlum kızıma göre gelişim olarak 2 hafta kadar önde gidiyor hem fiziken hem sosyal olarak ama kafama takmıyorum siz de takmayın herşeyi yapacak zamanla annesi 💐
gg3848 cLearQueen ellerini 2. Ay da yumruk yapmaları normal benim kızım 2 ay 21 günlük oldu artık daha çok uykusu geldiğinde yumruk yapıyor ellerini daha çok açmaya başladı benimki de sadece acıkınca veya uykusu gelince elini ağzına sokuyor ama diğer türlü emmiyor ben de kafama takıyorum biraz ama mesela oyuncak verdiğimde elleriyle ağzına götürüp onu yiyor 😂 3. Ay kontrolünde doktora soracağım ben de
belismomsss24 Benim bebeğimde 2 aylık emerken hep elleri yumruk. Hatta emzik verdiğimde de hemen yumruk yapıyor. Ama bi anlam aramadım açıkcası. Normal geldi bana. Elini ağzına götürmeye başladı ama ben 3.ayda başlar diye okumuştum. Biraz daha bekleyin bence
cLearQueen belismomsss24 tesekkurler canım. Internette en gec 2.ayda elleri agza goturmeli yazmis biri de kafama takıldı.
belismomsss24 cLearQueen rica ederim 🌸 bence o bebekten bebeğe değişiyor tabi en iyisini doktorunuz bilir ona da danışın isterseniz
cLearQueen belismomsss24 gidince sorcam mutlaka Allahım her seyi kafama takıyorum ya doktor beni kovcak yakında
belismomsss24 cLearQueen 😂 bende çok soru soruyorum doktora. Bana çok paniksiniz diyo😂 ama bence normaliz ya. Endişelenmemiz gayet doğal. Sizinde mi ilk bebişiniz☺️
belismomsss24 cLearQueen 🥰 benimde ilk bebişim. İlk bebekte böyle oluyomuş ikincide daha rahat olucakmışız öyle diyolar😅