sao Yarın işe başlayacağım 7 aylık kızımı babaannne bırakacağız sabahtan akşama alışsın diye bi kaç gündür bırakıyorum ama yok ağlamalar krizler meme aklına gelince zaten deliriyor bu durumu yaşayan var mı en hızlı nasıl bensizliğe alışır :(
Asyaveannesi04 sao 1 haftaya alışıyor merak etmeyin zor bir süreç evet ama alışılıyor, süt sağdıysanız bıraktığınız kişi verebilir aslında ben öyle yapmıştım ve hep konuştum kızımla