BozMoms Kızlar tüm kontrollere kaçıncı gün gidilcek falan yazarmısınız ? Ben unuttum 1. Bebeğimde nasıl yaptığımızı
Elmsnghn BozMoms ilk bizi 3.gun çağırmislardi sarılık degeri için sonra 1 haftalıkken daha sonra 15 günlükken gideceksiniz. Buralarda da hem kilo alımına hem de sarıligina bakiyolar. Sonra da aylık doktor zaten çağırıyor.
ikibaloglanannesi Biz taburcu olduğumuz gün kimliğini hallettik sonra 2 gün sonra hastane kontrolüne götürdük kan alındı sarılığa bakıldı. Bebeğim 7 günlük oluncada sağlık ocağına topuk kanı için gittik .