Saçlarım normalde kumral ama diplerden beyazlar çok maalesef🤗 kaç tane kuaföre gittim hiç ne parıltılar ne ombreler hiç biri tam istediğim gibi olmadı. En son en fazla ne olabilir ki diyerek green teraphy diye övülen birr markanın 7.1 küllü kumralı saçımı boyadım. Çok güzel oldu memnun da kaldım. Ama o an ombreler de gittiği için sanki bir ton açığı olsa iyi olur dedim koyu değil asla ama hazır dip boyam da gelmişken şimdi 8.1 açık küllü kumral aldım. Ama sonra internette şöyle yorumlara bakarken bir hanimefendi 8.1 in saçını turuncu boyadığı gerekçesi ile Şikayetvar a yazmış. Birisi altına cevaben koyu saç açık renge boyanirsa turuncu olur demiş. Sorum şu : saçım şu an küllü kumral iken bir ton açığı olan açık küllü kumral boyarsam benim saçım da da turuncumsu bir renk olur mu