Bebeğim 3 ay 16 günlük. Doğduğundan beri uyku sıkıntısı çekiyordum hiç uyumuyor ama 20 gündür çok güzel bir şekilde uyuyor. Maalesef 4 gündür uyuyor ama 20-30 dakika uyuyor. Sabahları kalktığında da mama içerken aşırı derecede etrafa bakıyor ve mama içmiyor atak haftası mı diyeceğim ama 15 haftalığız bu dönemde atak haftası yok sanırım. Uzun süre uyuması için ne yapabilirim