ozlemg263 Merhabalar arkadaşlar 4. Ay kontrolünde doktor ayağını yere bastır dedi fakat oğlum basamıyor şuan 5 aylık yeni oldu sizce normal mi fikir alışverişi yapalım
lceLady ozlemg263 Cokmu yatiriyorsunuz yani yatarak mi oturuyor bebek Mesela bazi anneler oturtmaz bile cocugunu
Toprak2006 ozlemg263 bi değişiklik var mı ayakta durmasında benimde 5 bucuk aylık oğlum ayakta durmuyor her bebek gelişimi farklı evet ama daha ufaklar bile tam ayakla basarken benimki gücünü vermeyince insan tedirgin oluyor birşey mi var acaba diye
pelin_emrh Kas zayıflığı çıktı dr nörolojiye ve sonrasında fizyoterapist yönlendirdi. Biraz üzgünüm 7.5 aylık olduk desteksiz oturamıyor