Asilahmet benimde öyle gerçekten diyetten ziyade bence aç kalmak lazım özellikle yedi sekizden sonra akşam bişey yemeyerek bakalım başladım inş gider aslında doğumdan sonra bütün kilom gitti ama tekrar almıştım sonra beş kiloyu verdim akşam ve sabah onbire kadar aç kalarak arada yiyordum çok abartmamak şartıyla ekmektir falan tekrar saldım baktım alıyorum hemen başladım inş veririm rahatsız oluyorum kesinlikle vermek lazım benden sonr doğum yapanlar bile verdi diyerek kendimi motive etmeye çalışıyorum birde dün canım bişeye sıkıldı ve iştahım gitti onunda etkisi olur 🙂