NmalkoC vaveyla__ ben çok fazla oyuncak alma taraftarı değilim bebekliğinden beri fazla birşey almadım aldıklarımıda değişimli olarak cıkardım sıkılıp kenara atmasın diye şuan 3 yaşında annem babam ve eşim sağolsun her geldiklerinde hotwheels arabası getirir çok sevdiği içinmalesef heryer minik arabalarla dolu ama genel olarak yaşı geçen oyuncakları oynamadıklarını sürekli kutulayıp kaldırıyorum etkinlik kitaplarıda mesela 2 yaşları bitirdik temiz kullandıklarımızın hepsini dağıttım çok fazla oyuncak yada her istediğini almak ileride sorun yaratır diye düşünüyorum
bisenakillisinzaten vaveyla__ almıyorum artık eskileri kaldırıyorum ara ara çıkarıyorum Yeni alınmış gibi seviniyor😁
ekimkizi_ Oyuncak pek almıyorum annem hevesli😀ben kitap almaya calisiyorum yada etkinlik türü şeyler aliyorum,görseline hitap edecek,küçük parçalar icermeyen ilgi çekici şeyler tercijh ediyorum