Arkadaslar doğum yapalı 13 gün oldu bi cocugum daha var 2 yaşında şuan lohusa psikolojisine girdim sürekli bi daralma geliyo 2 yaşında olan cocugumla cok ilgileniyodum şuan onla ilgilenememek beni çok etkiliyo bebekle ilgilenmekten diğer cocugumla ilgilenemiyorım 40 ım çıkana kadar ailem yanımda olacak sonrasında alışır mıyım çok korkuyorum düzenimi kuramamaktan tekrar iki cocuklu olanlar yardım edebilir mi