Rabiiul Merhaba kızlar , kızım 4 ay 21 günlük saat 10.5 da uyandı o zamandan beri sadece 1 kere 40 dk uyudu normal mi ben mi abartıyorum? Şuan 2. Yada 3. Uykusunu yapmış olması gerekmez miydi? Her gün böyle uyumuyor asla
mom2308 Rabiiul merhaba düzene girdi mi benim bebeğimde 4.ay atak dönemine girdi sanırım normalde 6-7 saat kesintisiz gece uykusu uyurdu ama uykuya direniyor uyusada devamlı uyanıyor çok yoruldum psikolojik olarakta tükendim. Gündüz uykuları 20-30 dk maksimum 2 kere uyuyor tabi.
rabikkk55 İyi günler canım benim bebeğimde 4 aylık 14 günlük. Ben de gündüz uykularında zorlanıyorum. 2 saatte bir hemen hemen uyutuyorum. Çünkü uyumayınca çok huysuz oluyor. Ama sallamadan asla uyumuyor Ve uyusa da 40 dakika falan en fazla 1 saat uyuyor. Çok nadir uzun uyuduğu. O yüzden düzen nedir ben de bilmiyorum açıkçası. Her çocuğun günlük yaşamı farklı bence.
Rabiiul mom2308 şuan diş döneminde biri bitiriyor diğeri başlıyor benim kızım zaten uykusuz bir bebekti ama o zamana göre evet daha iyi uyuyor biraz sabretmeniz gerekecek. Günden güne gündüz uykuları da kısalacak şuan mesela sabah 7 de uyanırsa 8.5-9 gibi uyuyor, akşam 6 ya kadar 2 bazen 3 uyku yapıyor
mom2308 Rabiiul benim oğlum gündüz en fazla 2 uyku yapıyor 20-30 dk sürüyor maksimum o sebeple huysuzda oluyor. Kıyamıyorum böyle huzursuz görünce zorla uyutmaya çalışsamda asla sonuç alamıyorum. Umarım en kısa zamanda geçer 🥲
Rabiiul mom2308 ah inşallah çok yorucu bir dönem ama ileriki ayda aman aman değişiklik yok 😆 biraz daha iyi
mom2308 Rabiiul gazlı bebek olunca ekstra zorluyor Allah yardımcımız olsun ne zormuş annelik. Anneme gidip helallik alıcam 😂
gmo Yanlız değilsin canım benim bebeğimde 4 ay 20 günlük ne gece ne gündüz uykusu kalmadı bende de psikoloji kalmadı🤪 atak dönemi 2 haftaya kadar sürebiliyormuş birazcık dayanmaya çalışıcaz 😇
cansmes gmo sormayın gün içinde her pozisyonda ağlak halde. Derin uykusu da yok kuş gibi uyuyor gece gündüz