Beybisii_ Kızlar bir umuttur yaşamak duphaston kullanmama rağmen adetim hala gelmedi 11gun oldu biteli ilaç sağlık ocağındaki Dr arayıp danistim test yaptır dedi dua edin pozitif olsun kızlar
Deletedmom_216 Beybisii_ kiz 11 gun nasil dayandin.😂😂😂😂 hadi git kan verde haber ver bizede. Guzel haberler ver insallah 🫢
AviL06 Beybisii_ iyi dayanmışsınız ben hemen evde gebelik testi yapardım 😅 o pozitifse hemen kan vermeye de giderdim 🙈 madem istiyorsunuz Allah sağlıklı bir evlat nasip etsin 🤲🏻 güzel haberlerinizi biz de bekliyor olacaz ☺️🌹
Beybisii_ He bide 3aylik iğne kullanmıştım adetim kesilmisti o yüzden Dr duphaston vermişti en son iğneyi vurdurali 8ay oldu bir umut bakalım yarında doğum günüm inşallah rabbim güzel bir doğum günü hediyesi nasip eder 🤭💗
Beybisii_ Deletedmom_216 dayandım valla nette en son 10gune kadar adet olunur diyodu net olsun diye bir gün daha bekledim 😂
Deletedmom_216 Beybisii_ ben hamile kalmak icin istedigim o 3 yilda 1 gun gecikmem olunca direk test yapiyodum 😂 helal olsun iyi dayanmissin😂
Beybisii_ Deletedmom_216 normalde bende öyleyim geçen sene bu zamanlarda düşük yaptım onu 18degerle öğrenmiştim şuan akıntım çok şeffaf korkuyorum adet mi oldum acaba diye tuvalete gidip duruyorum 😂