Gamze-bst1 Kızlar merhaba eşim Alya istiyor isim olarak ben kararsızım ya da yanına bi isim daha istiyorum.Aklıma da gelmiyo sizce Alyanın yanına hangi isim yakışır?
ikitosbikannesiiii Gamze-bst1 ben kızım olursa adını Ebrar Alya koymak istiyorum size de fikir olur belki
elisa2705 Gamze-bst1 Tek isim bence alya cok güzel kuzenimin kızı ismi olmasaydı bende alya koyucaktım ayrıca cocuk 2 isim olunca hangi isme bakcagına sasırıyor .
mematiii Gamze-bst1 soyadınızla uyumlu olsun o yüzden birşey diyemiyorum Alya tek güzel bende bu isim ve arya arasında kalıp arya koymuştum
hndathn Gamze-bst1 biz esımle Alya Masal çok ıstemıstık ilk çocuk oğlan olunca iş degiştı tâbi 😀8 sene sonra kızı bulduk ama bu kez de esım dısarda herkesin adı alya olmuş dedı vazgeçti başka isim verdik kızımıza🤦♀️🤷♀️