Unicorn67
Evet benim üç doğum hepside sezaryan
El kol agrilarim basladi
Yeni Dogum yaptım diye ondandir diye ustune varmadım gecer diye hep bekledim
Sonra uyuşmalar basladi boynum ağrımaya sirtima vurdu agrilar. Beyin cerraha gittim emar cekildi. Boyun fitigi cikti
Sonra belim ağrımaya basladi ortopedi gittim. Belimde fitik cikti.
Sonra bacaklarim da agri basladi sag bacagimda bı sıkıntı oldu. Velhasıl öyle yaşıyorum doktor duzelmez dedi. Fizik tedavi gittim faydasi olmaz ameliyat sart deniliyor bende ona yanasmiyorum.. agrilarla yasiyorum