Merhaba sevgili anneler. Bebeğim henüz 18 günlük. Altını değiştirirken çok ağlıyor. Hem de çok çok.. 😢 Konuşmayı, masal anlatmayı vs denedim. Ancak her zaman başarılı olamıyoruz. 3 4 gün önce pişik de olduk. İşler daha da zorlaştı. Doktorumuz pişik kremi yazdı. Dünden beri kullanıyoruz. Ama genel olarak alt değiştirme sırasında böyle huzursuzlanan bebişler için ne önerirsiniz? 🙂