Merhabalar, bebeğim 16 ay 1 günlük erkek. Parka gidince salıncağa, kaydırağa vs koşmuyor çok da umurunda değil gibi. Evdeki oyuncaklarına karşı gayet ilgili, 43 kelimesi var maşallah ve söylediğimiz şeyleri algılıyor. Parka gidince genelde doğaya, ağaçlara, kedilere, köpeklere, kuşlara ve insanlara ilgili.
Sizlerin 16 aylık bebekleri bu konuda nasıllar? Parka gidince hemen heyecanlanıp her şeye binmek istiyorlar mı ?
Bir de işaret etmiyor pek, mesela su istediğinde suuu diyor parmakla göstermiyor suyun olduğu yöne bakıp su diyor parmak kullanması az sadece ismini bilmediği şeyleri isterken parmağıyla gösteriyor mesela mama mama diyor ısrarla ve gösterdiği şeyden verene kadar parmağıyla işaret etmeye devam ediyor.