lnsaa ayy doğumdan önce tatlı nedir bilmeyen ben emzirme döneminde tatlısız günüm geçmiyor az yemek yesem şekerim düşüyor ekmek desen bir bütün yiyorum bi oturuşta daha durmasam iki olacak ona rağmen çok kilolu değilim ama göbeğim sıkıntı sezeryan oldum o göbek kaldı onu versem kilom çok sorun değil ama gitmiyor göbek korse taksam bir şey olur mu acaba iki ay geçti doğumun üstünden ağrım acımda yok içi termal korsem var ya da normal elbiselerin altına giyilen korseyi taksam onun faydası olur mu ki ne yapıcam bilemedim kendimi hiç beğenemiyorum çok mutsuzum bu yönden