Daha bu hafta yürümeye başladı 14.5 aylık Aşağı raflarda çekmeceler de falan kilit var Erişmediği yere de Bisküvi koymuştum arası çikolatalı mutfakta oyalanıyordum 2 dakika odasını toplamak için gittim ayağa kalkmış Çekmeceye açmış ve çikolatalı bisküviyi yemiş birde ımmhhh ımhhh yapıyor🤣🤣 15 dakika önce kadar da Cennet elmalı puding yapmıştım dolaba attım tatlı ihtiyacını gidereyim diye çünkü sıfır şeker büyütmeye çalışıyorum rafine şeker olarak Baktım yarısını yemiş almadım artık elinden bugün çikolatayla tanıştı😒