baroayse Memnunum 🙂 ilk zamanlar ağır gelmişti bana artık alıştım süpürürken sadece tek sıkıntı yanında sıvı geliyor yer için köpürmeyen bir yer sıvısı koymak lazımmıs benimde az kaldı bitince ne koyacağımı bilmiyorum sıvıda küçük bisey 500 tl yazıyordu sürekli alamam ki onu çözemedim buraya sordum da suanlık yazan olmadı philips müşteri hizmetlerini mi arasam acaba