Linyo bende kesem bı şekildeydi erkekti şuan kızıma hamileyim fasülye gibiydi kesesi tabikide kesesinin şeklinden anlaşılmaz ama bebeğiniz sağ kısımda sanki daha çok o yüzden bence erkek
Dedikleri gibi erkek çocuk erken belli ediyor 12. Hadtada oğlumu 13+4 de kızımı öğrendim