arasinnannesi2704 bence her bebeği bir iki belirtiden otizm diye damgaliyorlar çünkü rapor cikarilirsa devleti, çıkarılmazsa sizi soyuyorlar özel eğitim adı altında. konuşma gecikmesi, her seslendiginde isme bakmama vs de tv telefon kaynaklı olabiliyor ama bu otizm demek değil tam olarak. bunları kesip çocukla özel temas kurmak sosyallestirmek gerekiyor